Orice reclamatie privind starea produselor livrate catre clienți va fi adusa la cunostinta companiei noastre in maximum 72 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la office@lally.ro, urmand ca societatea noastra sa o solutioneze.
In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de SC LALLY EVENTS & SHOP SRL, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/ produs/ pachet este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda. In cazul in care v-ati razgandit asupra achizitiei facute de pe site, ne puteti returna pachetul in termen de 30 zile si veti primi banii inapoi, cu conditia ca acesta sa fie in aceeasi conditie in care l-ati primit. Plata returnarii pachetului revine clientului, urmand ca SC LALLY EVENTS & SHOP SRL sa restituie clientului contravaloarea produselor returnate, dupa ce constata ca acestea sunt in starea in care au fost expediate.
Daca ati optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ati returnat indeplineste conditiile de retur, va vom returna banii, mai putin contravaloarea transportului, in contul specificat de dvs sau pe card, daca plata a fost efectuata cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul / pe cardul dvs in maxim 14 zile calendaristice.
De asemenea, legea mai prevede faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile /consumabilele/ cadourile aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/ consumabilelor/ cadourilor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare. Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala SC LALLY EVENTS & SHOP SRL, clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.
Produsele personalizate NU pot fi returnate dupa cumparare, exceptie facand cazul in care acestea prezinta defectiuni din fabrica sau comanda primita difera fata de cea plasata initial.
Produsele consumabile, ofertele speciale sau produsele din anumite promotii (*specificate in mod vizibil pe site), precum si platourile sau prajiturile/ torturile pe comanda NU pot fi returnate.
Marimea nepotrivita
In majoritatea cazurilor, produsele care nu vi se potrivesc ca marime pot fi inlocuite cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de dvs, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c).
Daca doriti sa schimbati produsul cu o alta marime, va rugam sa ne anuntati in prealabil prin email la adresa office@lally.ro, in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil si in conditiile descrise mai sus.