Livrarea produselor neperisabile

Livrare in Romania prin DPD Curier – cost transport 19 RON.

Livrare in Uniunea Europeana – cheltuielile de expeditie se vor calcula in functie destinatie si greutatea coletului.

Termenul de livrare - intre 24h si maxim 7 zile lucratoare de la data comenzii, in functie de disponibilitate si maxim 10 zile lucratoare, in cazul produselor personalizate.

Exceptie fac produsele cu precomanda, care vor fi livrate incepand cu termenul afisat pe pagina de produs.

Disponibilitatea produselor va fi intotdeauna afisata pe site.

Livrarea produselor dulci

Program si informatii utile:

Luni si Marti NU se livreaza comenzi. 

*cu exceptia solicitarilor pentru ocazii / evenimente speciale / sarbatori legale,  rezervate cu minim 7 zile inainte.

Miercuri – Duminica: interval 12:00 – 20.00

Putem efectua livrari conform programului de mai sus. 

Comenzile pentru platouri sau pachete speciale se plaseaza cu minim 7 zile inainte. 

Comenzile personalizate se transmit cu cel puţin 10 zile înainte de data eliberării acestora. Pentru torturile de nuntă sau botez comenzile se transmit cu cel puţin 3 săptămâni înainte.

Transportul este gratuit pentru comenzile de minim 290 RON. Pentru comenzile mai mici de 290 RON, transportul este 29 RON pentru Bucuresti si contra cost, in functie de distanta pana la adresa mentionata in comanda, pentru restul tarii.

Pentru comenzile cu livrare la peste 20 km de Bucuresti, comanda minima este de 300 RON.

Plata se poate face on-line (*in cazul ofertelor/ promotiilor speciale, expres semnalizate pe site) sau numerar, la livrare (deoarece gramajele finale pot varia +/- 300 grame, in functie de decor, etc). Comenzile se vor preda clienților la data și ora stabilite de comun acord.  

Solicitările de modificare a comenzii se vor onora doar dacă sunt anunţate cu cel puţin 5 zile înainte de data eliberării comenzii. Excepţie fac torturile de nuntă sau de botez, pentru care solicitările de modificare se vor onora doar dacă sunt anunţate cu cel puţin 7 zile înainte.

Preluarea comenzilor se sistează în momentul atingerii capacităţii maxime de producţie. Acestă informaţie este afişată în timp real pe site-ul nostru, www.lally.ro

Modalităţile de plată sunt: numerar – in cazul produselor dulci (deoarece cantitatile finale pot varia la gramaj) si numerar, card sau virament bancar, in cazul produselor neperisabile.

Ne rezervăm dreptul de a contacta telefonic clientul în vederea verificării corectitudinii comenzii și a datelor transmise.

Produsele sunt fabricate în conformitate cu cerințele esențiale de siguranță alimentară, respectând normele de igienă în acest domeniu având la bază implementarea procedurilor bazate pe principiile HACCP. Figurinele din pastă de zahăr pot conţine accesorii și ornamente alimentare necomestibile. La cerere, se eliberează certificat de conformitate pentru produsele fabricate. SC LALLY EVENTS & SHOP SRL nu isi asuma responsabilitatea in cazul in care produsele nu sunt transportate/depozitate corespunzator de catre client, conform indicatiilor de temperatura mentionate in certificatul de conformitate (intre +15°C si +20°C pentru produse de patiserie simple, fursecuri, figurine ciocolata, bomboane; intre +2°C si +8°C pentru torturi, prajituri, miniprajituri, patiserie cu umplutura).

Se va încerca rezolvarea pe cale amiabilă, prin înţelegere între cele două părţi, a oricărui conflict apărut între client și SC LALLY EVENTS & SHOP SRL.

Livrarea produselor tip candy bar si decoratiuni pentru evenimente

Rezervarea unui eveniment se poate face cu minim 3 saptamani si pana la maxim 2 ani inaintea acestuia. Un eveniment se considera rezervat doar in momentul incasarii avansului de la client, indiferent de serviciul sau produsul ales.

Modalitati de plata: 40 % avans, 60% diferenta la livrare, in ziua evenimentului*. 

*exceptand cazurile in care partile au convenit altfel, de comun acord. 

Pretul pentru rezervarea unui eveniment poate varia, in functie de particularitatile evenimentului, serviciile sau produsele dorite, precum si alte solicitari sau cerinte speciale ale clientului. Mai multe detalii regasiti in sectiunea Formular de contact

Fiecare oferta se va personaliza in functie de propriile dvs necesitati si cerinte, sortimente preferate sau buget. La cerere, se poate programa si o degustare inaintea evenimentului, caz in care viitorul client poate fi invitat la un alt eveniment, pentru a vedea anumite produse expuse, precum si a putea degusta din gama noastra de dulciuri artizanale.

Transportul este inclus pentru toate evenimentele din Bucuresti si imprejurimi, exceptand cazurile in care organizarea evenimentului implica mai mult de 3 drumuri pana la locatia acestuia. Pentru restul tarii, costul transportului se va comunica in functie de distanta pana la adresa mentionata, precum si totalul serviciilor contractate.

Pentru orice informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati telefonic la 0767.704.649 sau prin e-mail la office@lally.ro